Hari ni aku blh bukak Internet!!!

Hari ni aku ada kelas computer science and IT class... so, kedua-dua kelas ni dibuat di bilik komputer... mmg syokla, dpt guna PC and the most important thing is dapat bukak internet... itu yg penting... masa kelas com science bukak internet sbb utk cari maklumat jer la... tp masa IT la baru sempat nk bukak yg lain2... ptg plak sepatutnya aku ada amali kimia... memandangkan kitaorang x dapat lg lab manual, so, amali pun x ada... aku pun pergilah bilik sebelah cause member sebelah ni, ada internet... nk la jugak siapkan tutor com science yg telah ditegur oleh miss noraini sbb x siap... hampir separuh drpd kelas x siap... so, kena lah siapkan juga... by hook or by crook, kena siapkan tutorial com science ni... bila dah borrow internet member, apa lagi... bukan saja maklumat yg aku cari, dgn myspace, friendster, blog NADIA AF6, blog Mr.Manager, Forum CARI... sumer aku bukak and explore... wah, x lepaskan peluang ni... hehehehehehehe.... itulah aku... ye ker aku??? hahahahahahaha... aku lah tu... Ya Allah, kenapa aku merapu x tentu pasal ni... lepas ni nak siapkan tutor yg masih x siap2 lg... tutorial vector... hai, vector... bilalah kau ni nak siap??? vector pun menjawab, "manalah aku tahu! kau yg kena siapkan aku!" kwang... kwang... kwang.... vector pun marah aku balik... padan dgn muka ko mira... kena marah dgn vector..... tgk, aku merapu dan meraban lg... hai, apalah nk jadi... oklah, sampai sini saja postingku ini... nnti kalau ada masa aku sambung k... nk kena gi siapkan tutorial, kalau x, aku kena marah lg dgn vector... hahahahahahahaha.....

Popular posts from this blog

Exam dah hbs...

[REVIEW][DRAMA] Ugly Alert

[REVIEW][DRAMA] Empress Ki, 기황후