Introduction of mira liyana...

Asalmualaikum, first time buat blog ni... seronok plak rasanya jd blogger ni... sblum ni ada gak wat blog tp kat myspace jer so utk myspace user jerla... ok, pengenalan utk diri ini, nama diberi, nuramirah liyana roslan... panggil amirah, ami(family), liyana(tp kureng skit la bila org panggil nama ni...)... panggilan yg disyorkan, amirah and mira... ok... aku dilahirkan pd 2 mac 1990 kat hospital universiti, KL. skrg ni aku belajar kat PASUM (Pusat Asasi Sains Univesiti Malaya) dlm course sains fizikal. aku pun menetap kat Kolej Kediaman Raja Dr. Nazrin Shah. kdg2 aku blk rmh kat subang jaya la... walaupun AF dah habis, aku masih demam lg ni... terutama dgn satu couple AF6 ni, RIA nama utk diorg ni... it's stand for Riz & Nadia... hehehehe.... teruk betul aku ni... tutorial pun blum siap lg tp dok mengadap laptop ni... hai apalah nk jadi dgn aku ni??? hihihi... oklah kat sini dulu jerlah... testing utk first posting kan?

Popular posts from this blog

Exam dah hbs...

[REVIEW][DRAMA] Ugly Alert

[REVIEW][DRAMA] Empress Ki, 기황후