Suratan Atau Kebetulan...

Suratan atau Kebetulan.... aku berjumpa dengan 2 org kawan yg amik satu course dgn aku... sorang ni roommate aku, nama dia Wani... dia berasal dari terengganu... kawan aku yg sorang lg ni, namanya Fiza... dia kira berjiran bilik dengan aku... citernyer cam ni... time kita org tgh tgk bdk2 2nd intake kena mandi dgn air tasik, <--- time ni kitaorg tgh lepak kat balkoni yg menyambungkan bilik kitaorg.... sambung citer balik.... kitaorg pun borak2 la pasal birthday masing2.... tetiba jer kita org realize yg DOB kita org unik.... aku, 2/3/90, kwn aku fiza tu, 2/6/90, roommate aku plak, 2/9/90.... unik ke tak... suratan atau kebetulan... kitaorg lahir pada hari yg sama tetapi selang 3 bulan... aku suke giler... unik giler.... x pernah seumur hidup aku rasa amaze cam ni... ternyata Allah telah menyusun jalan hidup seseorang itu dgn cara yg unik sekali... Subhanalllah....

Popular posts from this blog

Exam dah hbs...

[REVIEW][DRAMA] Ugly Alert

[REVIEW][DRAMA] Empress Ki, 기황후