Life as Physical Science student in PASUM...

Life as Physical Science student in PASUM...

setiap pagi, aku bgn dlm kul 6:30 am or 6:40am... aku selalu set alarm kul 5:20am or 6:00 am tp mesti terlajak sampai 6 lebih... aku pun x tahu nk wat camne lg... mybe sbb aku and my roommate tido kul 3 pagi kot (itu plg lmbt la...)

okey, bgn 6 lebih, solat and mandi dan bersiap utk gi kuliah... sebagai dak Sains Fizikal, jadual kitorg mmg awal skit dr bdk Hayat cause kuliah kitorg mula kul 8 pg... then kelas sampai kul 1:00 tengah hari. then kitorg lunch and solat zohor...

kelas ptg plak, wether kuliah or amali (which is in lab. thank God aku dak Fizikal so, amali hanya utk Kimia & Fizik jer. kalau dak Hayat tmbh Bio lg... Kimia & Fizik pun dah fening, ini pulak Bio...ish3) or kelas tutorial... dan sumer ni berlajuntan sehingga kul 5 petang...

blk dr kuliah aku akan beli dinner... kalau aku mls nk beli, aku akn mkn maggie jer... kdg2 muak dgn mknn kat kafe... biasalah tu... lps beli dinner, blk bilik and TIDO yerla... aku nk topup utk mlm. mlm nk study.... <---chewah, study kunun... bkn study mana pun cuma nk siapkan tutorial yg x siap lg... hehehe....

aku akan mandi dlm wkt maghrib kot... kalau awl2 dulu aku rajin gak solat jemaah kat surau tp belakangan ni aku dh jrg plak... aku pun heran dgn diri aku ni... lps solat, mulalah aku wat tutorial, and perkemaskan lecture note aku... aku akan duk kat meja tu sampai kul 3 or kalau dah ngantuk sgt dlm kul 2 pg or 1 lebih kot... kalau 1 lebih tu kira awl gakla... then, hidup aku ulang2 dgn rutin yg sama... tahu2, sedar2 jer dah nak masuk minggu baru... mcm cepat giler masa berlalu kalau kat PASUM tu... biasalah...

okeylah, mcm tu jerla serba sedikit kisah hidup aku kat Pusat Asasi Sains UM and Kolej Kediaman Raja Dr Nazrin Shah tu...

Popular posts from this blog

Exam dah hbs...

[REVIEW][DRAMA] Ugly Alert

[REVIEW][DRAMA] Empress Ki, 기황후