Huh, Lega!!!

Fuh, lega mid-sem exam dah abis... punyalah tension dgn exam ni... tp nsb baik gak objektif jer... okeylah lg... kalau final exam nnti x taulah camne... tp InsyaAllah boleh kot... skrg ni baru blh update blog aku... dh lama giler x update... menci tul... anyway, skrg aku dh blk, so blhla update... x da byk mende nk citer pun... skrg ni, aku tgl tunggu result jer... hai, x tau la camne... biar jerla... InsyaAllah, ok kot...

Anak kucing kat bwh ni aku jmpe kat kafe kolej aku tu... comel giler... tgklah sndiri...

comel kan???


tp sayang dia cacat... kesian giler aku tgk dia... dpn kaki dia cam dlm gmbr ni la... kaki blkg dia plak kudung... sedih aku tgk dia....


walau camne pun, dia tetap makhluk Allah... yg pntg, dia ttp cumil....




Aku suker ngan suasana nk hujan ni... rasa cam damai jer... tu sbb aku amik gmbr ni...



ni lg satu view wkt hari mendung...

ni view dr atas bukit time aku nk gi ke bilik peperiksaan... hari last aku pereksa... sbnrnya dah lama gak aku nk amik gmbr dr view ni... sbb agak lawa...

ni lagi satu gmbr dr tmpt yg sama...


ni plak gmbr hari mendung lg... aku suker la time ni...


Popular posts from this blog

Exam dah hbs...

[REVIEW][DRAMA] Ugly Alert

[REVIEW][DRAMA] Empress Ki, 기황후