Atuk aku sakit.... :(

Hari Rabu hari tu, 12 November 2008, aku dpt call dr ibu aku yg atuk aku jatuh... jatuh longkang kat poliklinik... time tu, pak ngah aku bawa atuk aku gi klinik sbb dia demam... biasalah, bila kita demam, jalan pun mestilah terhuyung - hayang kan? itu jugaklah yg berlaku kat atuk aku... teruk gak atuk aku jatuh... tersembam muka dia... patah jari manis tangan kanan and tulang belikat retak...

Atuk aku dimasukkan kat hospital Klang... to be honest, hospital ni x seperti hospital2 yg pernah aku pergi... hospital ni mmgla agak lama... and biasanya aku tgk keadaan hospital camni kat dlm tv jer... kali ni baru aku dpt tgk dpn mata aku sendiri... atuk aku plak duk kat kelas 2.... kira cam dorm yg byk2 katil la.... wad orthopedik... agak mengerikan jgk sbb ada org kena masukkan besi kat dlm kaki, ada yg kaki kena gantung, ada yg patah tgn... mcam2 la... family aku ingatkan nk pindahkan atuk aku kat kelas 1... tp byk plak masalah... lg satu, bila hospital kerajaan ni, byk peraturannya... waktu melawat dr kul 12.30pm - 2.00pm & 4.30pm - 7.30pm.... nasib baik atuk aku kena duk kat hospital tu satu mlm jer... pastu diorg dah discharge atuk aku...

satu lg yg aku nmpk kat hospital ni, mostly doktornya chinese.... another field being dominated by the chinese... doktor melayu skit jer... even doktor practical pun chinese... Indian pun ada gak la... anyway, semoga atuk aku sihat sepanjang masa dan dipanjangkan umur olehNya... Amin...



sian atuk...



ni gambar atuk aku kat hospital...


another pic of him

Popular posts from this blog

Exam dah hbs...

[REVIEW][DRAMA] Ugly Alert

[REVIEW][DRAMA] Empress Ki, 기황후