Final Exam Is Done & Wedding I attended last Saturday...

Alhamdulillah, akhirnya penantian selama 2 minggu berakhir jua... Final exam habis jua tp result nnti x taulah camne... InsyaAllah baik kot... anyway, after that aku cuti for another 2 weeks... tp cuti2 pun aku ada exam MUET gak... speaking MUET plak tu... aku bkn x blh speaking cuma bila aku speaking, sumer jd terabur... even one single easy word pun aku x blh cari... tp I still believe that I can do it... InsyaAllah boleh...

ok, aku blk rmh hari sabtu hari tu... mlmnya plak, aku attend wedding dua pupu aku... best gaklah, kat country club... yelah, org mampu bolehla... tempat dia pun agak strategik, kat tepi kolam renang lg... tp as usual, yg kahwin ni anak sulung... so, ada la kekurangannya... anyway okla... yg menarik p'hatian aku ialah love story dua pupu aku ni... diorg ni sbnrnya satu sekolah kat MRSM Taiping... pastu lepas dah lama terjumpa semula kat kedai rasanya... kat Mid aku rasa... x pastilah... tp lbh krg cam tu la ceritanya... tp lps bbrp lama knl, terus kahwin... tu yg agak sweet tu.. yelah, schoolmate tu... kadang2 x sangka jodoh kita tu dr rakan sekolah kita sendiri... itulah takdir Allah...


ni la function kat tepi kolam renang...



ni gambar family ku sedang berkumpul dgn other relatives...

another pic from the function...

ni lah kolam renangnya...



ni pun sama gaklah... same pic....

Popular posts from this blog

Exam dah hbs...

[REVIEW][DRAMA] Ugly Alert

[REVIEW][DRAMA] Empress Ki, 기황후