cerita aku bln Feb ni...

Dah lama aku x update blog aku ni... yelah, aku pun dh lama x blk rmh... huhu... oklah, aku compilekan apa yg aku dh wat spnjg bln ni...
awl bln feb ni, 6 feb, which is my ayah's 47th bday... aku dgn my fam gi Melaka sbb ayah aku ada kursus kat sana... so, kitorg pun bercuti sekali la... duduk kat A'Famosa Resort... kitorgnya aktiviti gi Water World kat sana... well, tempat tu sswai utk org kaya jerla... yela, byk aktiviti blh wat kat sana tp sumer kena gne DUIT!!! hehehe... so, kitorg gi Water World jerla... ok gak... main air... aku naik gelongsor tinggi... sampai asma aku dtg... huhu... tiap2 mlm plak ada bunga api sbb dkt Cowboy Town ada show tiap2 mlm... blhla kitor tgk.. best gakla... disbbkan kitorg dh lama x gi holiday, tu sbb kitorg happy giler bila ayah bawa kitorg gi holiday... huhu...
sblm blk rmh, kitorg singgah kat pekan Melaka... gi Muzium Samudera lawat replika kapal Portugis... best la... aku janji satu hari nnti, aku akn dtg blk kat sana...
then, almost 3 minggu aku kat kolej... minggu pertama x da pape la... cuma aku gi jln2 dgn kengkawan aku kat Petrosains... dpt main permainan2 kat sana... best dowh... dh lama x msk petrosains... kali terakhir msk masa sekolah rndh... huhu... then, aku amibik gmbr dgn kengkawan aku... tu jerla...
minggu seterusnya, ada aktiviti kat kolej 12, Fiesta Rumah Terbuka Kolej 12, FRENSTER 12... byklah majlis yg dibuat... Malam Warisan Melayu, karaoke, gerai & pameran, ICT fair & etc... aktiviti yg x blh aku lupa, karaoke la... aku lyn karaoke sengsorg... yelah, kwn2 aku sumer terlibat dgn Festival Nasyid(FINAS) sempena Frenster 12 gak la... diorg jd ajk... aku terpaksa la tadah telinga smpai nk bernanah dgr org melalak... huhu... tp bestla... kelakar plak... huhu... Finas pun best gak.. buat aku jatuh cinta dgn Nasyid... sblm ni aku suker gak nasyid tp x dala suka sgt2... tp skrg thp suka aku dh up skit la... pertandingan tu plak, Kolej 12 selaku tuan rmh mng... lagila best... dpt tgk Rabbani perform... Ustaz Asri tu kelakar gak... huhuhu...
minggu last ni baru aku dpt blk... this Monday, aku akn semakin tua, 19 thn... huhu... sedey plak... cepat btul masa berlalu... huhu... Semoga Allah pjgkan umurku dan memberkati kehidupan ku di masa hadapan... Amin...
bakal pamandu F1... huhu

kena kejar dgn Spinosaurus... lari!!!!

Hang Tuah, tuan hamba sentiasa menjadi idola hamba... cewah! replika jer pun... hihihi



Bond girls ker? 'Cow' girls??? hihihi




aku kat atas kapal... huhu



Cowgirls in front of the ship... watch out boys!! hehe





dpn menara taming sari... tarikan terbaru Melaka... <== x naik pun... kui3x






dpn horse kart pun jd... huhu








Mr. Red Indian <=== pakwe baru... huhu...






saudagar2===> "mari2 beli barangan kami!!!"



ada masa nnti, aku update lg... bubye2...






Popular posts from this blog

Exam dah hbs...

[REVIEW][DRAMA] Ugly Alert

[REVIEW][DRAMA] Empress Ki, 기황후