kerja??? hurmm...

Dah lama aku menanam anggur kat rumah... sudah tiba masanya utk aku melebarkan horizon aku. InsyaAllah mulai 1 Jun ni aku akan bekerja di GSC Summit Subang Jaya.

Aku memang dah lama nk kerja dkt pawagam ni. Entahla, aku dahla mmg suker tgk wayang. So, kalau dpt keje kat Panggung Wayang ni kira a dream come true la... hehehe.

Semoga aku akan bekerja dgn baik sementara tgh tunggu tawaran nak masuk IPTA. At least ada la secebis pengalaman bekerja dlm hidup aku yg dull ni... hehe.
Wish me luck k.

Semoga kerja ini membawa keberkatan dalam hidup aku dan membuka segala peluang untuk aku menempuh kehidupan ini. Semoga kerja ini juga akan membuka pintu rezeki aku untuk masa akan datang.... Amin.

Popular posts from this blog

Exam dah hbs...

[REVIEW][DRAMA] Ugly Alert

[REVIEW][DRAMA] Empress Ki, 기황후