something happened today...

something happened in my family today... well, actually my parents bergaduh hari ni... tp biasalah tu kan aku pun dh tak kisah dh... its just that, I think my parents ni x da sefahaman... tp still aku bersyukur that they are still together for the sake of my sister and I and their relationship...

well, aku rasa diorg punya 'Gaduh" la yang make me motivated to pursue my dream... aku pun take some lessons in finding my future husband gak...
so, skrg aku kenalah pandai cari the right one for me...
My own Mr. Right...

aku x nk jd mcm parents aku... sbb duit gaduh... Aku mahukan satu kehidupan keluarga yang stabil and happy... InsyaAllah...

well, about Mr. Right tu, sumer kerja Allah... kita kena usaha jerla... InsyaAllah, Allah dah janjikan lelaki yang baik untuk wanita yang baik... Aku kena jadi baiklah kalau camtu... hehehehe.... tp aku pun x blhla memilih sgt... sbb aku ni bknnya lawa and byklah sgt kelamahan aku ni... tp aku redha dan aku percaya dgn qada' dan qadar... and I believe there's someone out there for me... and another thing that I believe is
"the beauty lies on the eye of the beholder". InsyaAllah...

know what, Metrowealth kuarkan satu filem baru tau... Syurga Cinta... Islamic love story... best btul teringin aku nk tgk tp blum kuar lg... citer dia menarik. kena betulla dgn jiwa aku. Heliza AF5 pulak tu...

here some preview citer tu...



by the way, citer ni kuar 21 May 2009. jom gi tgk!!! ^_^

Popular posts from this blog

Exam dah hbs...

[REVIEW][DRAMA] Ugly Alert

[REVIEW][DRAMA] Empress Ki, 기황후