My Too Perfect Sons/The Sons of Sol Pharmacy House (Review Episod 32)

Aku nk citer pasal citer yg aku follow kat KBS World... time aku tgh tunggu result UPU dulu, blhla ikut citer ni kat tv... skunk, aku terpaksa ikut secara online jer... kesian aku... huhuhu.... sedih tak... tp aku rasa sedih kot... tp x kisahla. belajar punya pasal, ada mende yg kita kene korbankan.
Hari tu, aku online kat library laju skit... dkt KBS World, baru episod 27 hari Sabtu ni tp aku ikut kat online dah episod 32 dah... hahaha. lg best hehe...

Tajuk citer ni My Too Perfect Sons atau kalau kat Europe or US, The Sons of Sol Pharmacy House. citernyer tntg 4 anak lelaki kluarga Sol yg dh sampai umur sepatutnyer kawin tp x kawin2... huhuhu... kesian mak dia... dah la ank2nya lelaki, kene jaga pak mertua dia, husband dia lg... kesian giler... tp lately, anak dia yg ketiga tu, dh kawin la... kalo tgk gmbr kat atas ni, yg pakai cermin mata tu... dia kawin dgn pelakon lg... bagusla... huhu.

Yg penting, aku nk citer pasal episod 32 yg aku tgk online haritu... dh la x da subtitle, aku kne la fhm sendiri... tp bagus jgk, blhla aku praktikkan pemahaman bahasa korea aku... huhu. okey, episod 32, Kim Bok Shil atau Nurse Kim, yg selama ni bekerja sebagai nurse kat klinik kanak2 anak kedua keluarga Sol ni, Song Daepung, dia dh berenti. Sbb dia dh tension dan fed up dgn perangai Daepung yg x brp nk serius whether nk dgn dia atau x... 3 thn kot keje dgn org yg dia suker dan dah close giler dgn family org yg dia suker tu... then, lelaki yg dia suker, blh wat x lyn jer dgn dier... kureng btol... bengang aku dgn si Daepung tu...

Aku kesian giler tgk si Bok Shil ni. kalau tgk muka dia mmg rasa cam sedey jer... yelah, rasa cam bertepuk sebelah tgn jer kan... Bok Shil ni selalu giler wat keje kat rumah Daepung ni. tolong mak Daepung ni masak, kemas rumah tp yg aku heran, mak Daepung ni tetap x nk Bok Shil jd menantu dia... heran tul aku... hisy2...

Back to citer episod 32, lps Bok Shil berenti, family dia cari dia blk, mana x nyer slps 3 thn menghilang... dia menghilang sbb apa aku x tau... then, baru la ku tau yg sbnrnyer si Bok Shil ni ank org kaya.. Perghh... mmg kagum giler la.. tp aku dh boleh agk dh sbb ada satu time Miran gi rumah dia, brg2 kat rmh dier sumer mhl2... dr perkakas dapur sampai la ke mesin basuh dia... tp time tu still nmpk mcm misteri jer tau... huhu...

Tgkla muka dia time ni... tgh sedey sbb Daepung telah mengelirukan hati dan perasaan dia... huhu... muke dia mmg menyedihkan giler... kesian giler aku tgk... time ni dia tgh meluahkan perasaan dia kat Miran. last2 Miran ni jd best fren dia plak.. huhu...

Apa yg mengejutkan aku lg time episod 32 ni, dia dah wat makeover. mmg lawa giler... serius lawa... tgk gmbr kat bwh ni... tgkla betapa differentyer gmbr di bwh dgn gmbr kat atas ni... huhu..


Ni gmbr aku copy kat Soompi forum. kat forum tu mmg best giler sbb diorg lg cepat dr KBSW. best gilerla... aku update translation kat sana la... best la...


Benda yg wat aku plg x blh blah, satu scene ni la... kat hospital. time ada sekumpulan doktor sedang bergerak ke wad pesakit, ada sorg doktor perempuan ni... plg x blh blah, tetiba ada announcer pgl satu nama... "Jennifer Kim seongseonim, Jennifer Kim seongseonim".. x blh blah... drpd Kim Gan (Nurse Kim) dh jd Kim Seongseonnim(Dr Jennifer Kim, sorry kalo salah eja seongseonnim... peace..) tu perkara yg plg x blh blah dlm episod 32 ni... huhu... aku mmg looking forward giler nk tgk episod 33. x ada subtitle pun x pe la... janji dpt tgk citer ni... nnti pepandai la aku fhmkan... hehehehe.... aku nk tgk camne reaksi Daepung biler jumpa dgn Bok Shil nnti... hahahaha....

Aku time dpt tahu Bok Shil ni nama sbnrnya, Jennifer je aku dh amaze giler... thp teruja aku terexcite giler... aku x tau camne nk show kan excited aku tu. nk citer kat org, mana ada diorg tgk citer ni... sedey jer aku.. aku pun x blh lebih2 sgt excited sbb aku kat dlm library time tu... gelak kihkihkih je la... dahla ada org plak time tu... hehehe. segan aku... huhu. kalau dgn family aku diorg mmg dh fhm dh hyper aku biler terlebih excited... aku ingat lg time konsert last AF3 dulu, time persembhn Felix, tetiba diorg bawa Akma, aku blh melompat dr kerusi ke bwh... terlompat2 aku... hahaha... aku pun rasa pelik dgn terlebih semangat atau excited terlebih aku... hihihi. aku pun pelik dgn diri aku ni... huhu...

Okey la, nnti aku update lg pasal citer ni... kalau aku ada masa la... peace y'all... >_<





Popular posts from this blog

Exam dah hbs...

[REVIEW][DRAMA] Ugly Alert

[REVIEW][DRAMA] Empress Ki, 기황후