UM...

Pada entryku yg lps, aku citer skit psl aku dh jd mahasiswa kan? betulla tu... ni nk citer lbh pnjg skit...

Aku rasa berbangga sbb aku dterima msk kat universiti terulung kat Malaysia ni. Nak diceritakan, aku ni mmg dah ditakdirkan dgn UM sjk aku lahir lg. Tmpt aku lhr jer kat Hospital Universiti atau kini dikenali sbg PPUM @ Pusat Perubatan UM. so, deep down, mmg aku ni dh lama gak la jd anak UM ni... tp aku dibsrkn dlm suasana UKM sbb mak aku graduate dr sana, and my father kerja kat sana sampai skrg cuma skrg dah naik pangkat dan ditukarkan kat HUKM which also known as PPUKM.

Aku ditawarkan kursus Bachelor in Information Technology. Alhamdulillah, mmg pilihan pertama aku. Aku ingat nk pursue dlm majoring Multimedia. InsyaAllah...

Aku nk citer apa lg pun aku x tau sgt, sbb aku baru bbrp minggu pun kat sini. masuk minggu ni dah 3 minggu la aku kat sini. Haluansiswa hari tu boleh tahanla. x da la rushing2 sbb kiotorg dikuarantinkan kat kolej masing2 so apa2 aktiviti sumer wat kat kolej kecuali aktiviti Lafaz Aku Janji. time tu kitorg dikumpulkan kat DTC. Part plg best, time lwn cheers dan subs. tu la pengalaman plg manis. Bila sumer kolej dah berkumpul dlm satu tmpt, sumer nk tnjk khebatan msg2 la... hehehehe... termasuklah kitorg, penguni kolej KKTAZ. Yg pasti MHS09/010 x da la bosan sgt, sbb ia tetap ada manisnya... MHS time PASUM dulu lg hectic la...

Walaupun MHS kali ni x mcm MHS PASUM dulu, time MHS ni la aku kene asthma attack. mana x nya, akunya bilik, mak ai! tingkat 3 dan tangga - tangganya betul2 mencabar kesabaran dan ketahanan diri... hehehehe... lama2 mmg blh kurus aku... kat sini dahla mmg byk tangga... kolej ni aku rasa mmg blh dipanggil Batu Caves... byk sgt tangga...

Kolej ni juga begitu terkenal dgn binatangnya iaitu MONGEK! (seperti yg dituturkan oleh PM SP. Sorry SP) ^_^ Monyetla sbnrnya... mmg byk giler monyet kat sini. blh kira cam zoo la jgk tp utk spesies ni jer.... oklah, dh x da citer sgt dh... gmbr pun x da gak... nnti ada gmbr dan video sumer, aku upload la... skrg x da usb cablenya lg... huhuhu... ^_^

Popular posts from this blog

Exam dah hbs...

[REVIEW][DRAMA] Ugly Alert

[REVIEW][DRAMA] Empress Ki, 기황후