Jaebeom keluar 2PM...

Aku baru jer baca berita ni kat blog kpopped. Sedih gak walaupun aku bukanlah truly fan dorg... tp layan gak lagu again and again diorg, lagu 10 out of 10... sedey dowh... Jaebeom ni dahla berbakat giler...


ni gambar dia kat airport, credit to Kpopped...

Perkara yg menyedihkan lagi dia terpaksa keluar dr group tu sbb dia pernah tulis something kat dlm myspace dia yg mengutuk Korea. padahal, benda tu happen 4 thn lps... skrg baru nk di gemburkan... diorgnyer netizen mmg teruk giler kot... mana x nya, bayangkan byk artis diorg bunuh diri sbb tertekan dgn desakan dan tekanan dr netizen la... bangang giler netizen dorg ni... dlm masa yg sama aku agak terpegun sbb betapa bsrnya pengaruh netizen diorg dlm kehidupan artis diorg ni.. yelah, sampai sanggup bunuh diri... itu cerita lainla...

Kesian fans 2PM yg bkn dr Korea... but I bet fans diorg kat Korea pun mmg sedang berkabung skrg ni... sedey kot... dhla leader group plak tu... aku quite shock gak la dgn news ni... anyway, aku still harap Jaebeom akan balik semula dgn group 2PM ni... dia best kot... sedeyla kalau dia x da... walau bagaimanapun, I still wish him the best... Good Luck Jaebeom! Aja - Aja, Fighting!

p/s: ^_^ Keep on looking at the bright side, there's a lot of things that waited for you in the future...

Popular posts from this blog

Exam dah hbs...

[REVIEW][DRAMA] Ugly Alert

[REVIEW][DRAMA] Empress Ki, 기황후