Syafika Alya & Raya...

Lebih kurang seminggu lebih gak aku tak hupdate kat sini... hari jumaat lps, aku blk rmh... sampai2 rmh je aku dikejutkan dgn berita yg mak aku nk amik baby kat rumah Datin (rumah bos mak aku yg dkt je ngan rmh aku. >yelah, dah family aku menyewa kat rmh bos mak aku)... mak aku pun blk time buka... mak aku sampai je, mak aku msuk dgn mendukung seorang bayi... cumil giler.... nama dia SYAFIKAH ALYA... sblum tu, aku, my sis, ain, and my ayah berteka - teki apakah jantina baby tu... adik and my ayah hope for boy sbb dah adik - beradik aku sumer perempuan so, nk gakla rasa jaga baby lelaki tapi seperti jangkaan aku, baby tu baby perempuan...



nilah Syafikah Alya... cute kan... :)

sebenarnya, baby ni ada family crisis. x perlulah aku ceritakan apa crisisnya... tp yg pasti lbh krg 2 hari 3 mlm, family aku telah diceriakan dgn kehadiran seorang bayi... setelah hmpir 9 thn, family aku x da baby, sumer agak kekok... yelah, adik aku yg last pun dah 9 thn dah...



Kitorg panggil dia ika... family dia panggil dia aliya. dah adik aku sorang tu pun, kitorg pgl alya, so, x blhla panggil dia alya...



my ibu ckp, dia ni mewarisi kecomelannya dr mak dia la... sbb bapak dia agak 'ireng' cam ayahku... hehe... lagipun, nenek dia ni cina mualaf... so, gene cina dia adala... cuba tgk kening dia tu...


serius, selepas bapak dia amik dia blk, aku rasa rindu gakla... tp aku sentiasa ingatkan diri aku yg dia ni anak org, so, dia pun mesti nk bersama dgn family dia... lg2 time raya...



dlm gambr ni, nmpk giler muka cina dia... gwiyeo, kawai, cumil GILER!!!!!!

Ramadhan semakin melabuhkan tirainya, Syawal menjelma tiba... Di kesempatan ni, sy, nuramirah liyana roslan ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin kalau pernah terkasar bahasa, terngumpat kat belakang or dlm hati, termenyinggung perasaan org... sy nk mintak maaf byk2... semoga Syawal ni dpt merapatkan hbgn kita sesama saudara Islam...

Salam Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin...

Popular posts from this blog

Exam dah hbs...

[REVIEW][DRAMA] Ugly Alert

[REVIEW][DRAMA] Empress Ki, 기황후