Jogathon PASUM 2008/2009

20 Disember haritu PASUM ada wat jogathon... ni kira ko-ko la... yelah, kitorg mana ada koko khusus cam dak matriks... so diorg watla aktiviti camni utk memenuhkan 10% nk masuk IPTA tu... aku cam biasa la, ada asma, so x lari... hehehe... nasib baik aku ada kwn, dia demam, so dia pun x lari...

ni muka bdk x lari... ^_^


sepatutnya ada lucky number... tp, as usual, no aku x brp nk lucky... :(


ni 2 org kwn aku yg join lari... farah & wanie... diorg antara yg ujung2 la... hehehe...


ini 3 org kwn aku... yg belakang tu Atie, tgh: Fiza, yg dpn Aisyah...


ni pun my fren gak, ika..


ni antara yg top 10 for boys la...


ni pun antara top10 gak...


ni yg champion for boys... tutormate aku plak tu... agak membanggakan la... congratz Nado @ Khairul Nizam...


ni masa sblm boys dilepaskan...


time ni dah dilepaskan dah...

yg toleh tu, kwn aku la... kwn a.k.a roommate...


ni time girls dilepaskan...

ni la friends aku sblm jogathon start...


Dr Azizan bg taklimat sblm larian dimulakan...

Popular posts from this blog

Exam dah hbs...

[REVIEW][DRAMA] Ugly Alert

[REVIEW][DRAMA] Empress Ki, 기황후