selamat hari raya!!!!

Selamat Hari Raya! Aku nk balik dah esok... yay! nk citer pasal Chit Chat with Beautiful Ladies minggu lps... kali ni Summer Special Part 2. Kali ni, ada wakil Malaysia! tapi chinese la... tapi aku mmg proud giler dgn dier ni... ok sbbnyer, gini...

Ada seorg panelist misuda dr China ni, dia tnya kat Po ni sama ada dia 'minum' atau x? sbb Dong ling ni kwn ngan sophia ridza... our only representative from Malaysia in Korean Talkshow... wowhohohoho... then, Po pun jwb la dia minum sbb dia Buddhist... satu lg, apa yg wat aku proud, dia menerangkan coupling in our country sbb negara kita ni negara Islam... dlm masa yg sama it show how 1 M'sia are we... dia sebagai bangsa dan beragama yg berbeza menerangkan keadaan negara kita. yelah, dia terangkan kalau negara kita ni, x boleh nk beromance tak tentu pasal kat negara kita... kalau kene tangkap, kene tunjuk certificate yg org tu dh kawin, and kalau x kahwin, mereka yg ditangkap khalwat tu perlulah dikahwinkan... so it show yg dia fhm ttg agama Islam... dan masyarakat Malaysia...

Aku bangga kerana dia menerangkan dgn begitu jelas sekali. sedangkan dia seorang Chinese yg beragama Buddhist. Aku mmg respect cara dia menjadi seorang rakyat Malaysia. Perghh... Salute! Mmg truly Malaysia... muka pun hensem gak! hehehe...


Po the charming guy in Global Talk Show...

The proud Malaysian flag with his name...

okey, that's all jer yg aku nk citer... hahaha... tajuk entry pasal hari raya, citer pasal Po plak... kaakakakkaka....

p/s: Kepada sesapa yg terlalu dan terbaca blog aku ni, aku nk mohon maaf kalau kata2 aku kat blog ni menyakitkan hati org lain... maafkan la segala kesilapan aku selama ni k... semoga raya tahun ni akan mengeratkan hubungan sesama kita...

Salam Aidilfitri dari aku, Nuramirah Liyana Roslan...


Popular posts from this blog

Exam dah hbs...

[REVIEW][DRAMA] Ugly Alert

[REVIEW][DRAMA] Empress Ki, 기황후